becks Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hei, Har den siste tiden slitt med korsryggsmerter ved gange/løping i bratte bakker. Dette problemet hadde jeg også tidligere, men da ved årets første vårtur, og det var da borte ved neste tur igjen. Men, nå ser det altså ut til å vedvare. Noen som har noen tips, er det skotøyet?? Forøvrig Nike Shox.. Takker for alle svar.. Siter
Alek Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Klassisk overbelastningskade. Trapp ned så du du ikke kjenner smerte og tren deg rolig opp fra dette punktet. Siter
Svein Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hvis du har hatt tilsvarende plager etter skitur tror jeg du skal lete etter årsaken på et annet sted enn skotøy. Siter
becks Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Skrevet 27. juni 2007 Mulig overbelastning ja, har vært inne på tanken. Har forøvrig ikke hatt noen skitur på en stund nå.. Siter
Kardang Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Høres ut som utrente muskler ja. Men jeg anbefaler å ta en tur til både fysioterapeut og kiropraktor. Har du skjevheter, betente muskler eller noe kan det forhindre at det blir 10 ganger værre til neste år. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.