Gå til innhold
  • Bli medlem

På sykkel over Geithetta -er det gjennomførbart?


ElinA

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å gå på Snota på lørdag. For å spare tid på en hektisk frdag ettermiddag, tenkte jeg å sykle inn til enden av Jøldalen.

Men etter litt tankevirksomhet, begynte jeg å lure på om det er mulig å sykle helt fram til Trollheimshytta, dersom jeg legger turen om Geithetta.

Noen som vet om dette er gjennomførbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fjellfinn
Jeg har planer om å gå på Snota på lørdag. For å spare tid på en hektisk frdag ettermiddag, tenkte jeg å sykle inn til enden av Jøldalen.

Men etter litt tankevirksomhet, begynte jeg å lure på om det er mulig å sykle helt fram til Trollheimshytta, dersom jeg legger turen om Geithetta.

Noen som vet om dette er gjennomførbart?

Neppe.

Du kommer deg nok ikke gjennom Svartådalen pr sykkel,

om du kommer deg opp på Geithetta, vel, vel det er tørrere og småbratt, en styggsterk offroad syklist ville vel ha greid det...

Fra Orkanger er det en time akkurat til Gråsjøen og starten på Snota turen.

Starter du kl 8 fra Trondheim torg så er du igang med Snota turen kl 10 00.

Den tar 7 - 9 timer avhengig av hvor hardt du går,

mao nedigjen til bilen i 5-6 tida om ettermiddag, noe tidligere til Trollheimshytta (fire tida ?) --

du rekker både middag på turisthytta og det ene å det andre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.