ElinA Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har planer om å gå på Snota på lørdag. For å spare tid på en hektisk frdag ettermiddag, tenkte jeg å sykle inn til enden av Jøldalen. Men etter litt tankevirksomhet, begynte jeg å lure på om det er mulig å sykle helt fram til Trollheimshytta, dersom jeg legger turen om Geithetta. Noen som vet om dette er gjennomførbart? Siter
Tommy og Tigern Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Tror ikke du vil spare så mye tid på dette nei, blir nok mere knot og irritasjon enn en fin tur. Hva med dalen mellom Geithetta og Trollhetta? Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har planer om å gå på Snota på lørdag. For å spare tid på en hektisk frdag ettermiddag, tenkte jeg å sykle inn til enden av Jøldalen. Men etter litt tankevirksomhet, begynte jeg å lure på om det er mulig å sykle helt fram til Trollheimshytta, dersom jeg legger turen om Geithetta. Noen som vet om dette er gjennomførbart? Neppe. Du kommer deg nok ikke gjennom Svartådalen pr sykkel, om du kommer deg opp på Geithetta, vel, vel det er tørrere og småbratt, en styggsterk offroad syklist ville vel ha greid det... Fra Orkanger er det en time akkurat til Gråsjøen og starten på Snota turen. Starter du kl 8 fra Trondheim torg så er du igang med Snota turen kl 10 00. Den tar 7 - 9 timer avhengig av hvor hardt du går, mao nedigjen til bilen i 5-6 tida om ettermiddag, noe tidligere til Trollheimshytta (fire tida ?) -- du rekker både middag på turisthytta og det ene å det andre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.