Gå til innhold
  • Bli medlem

Liaåsen 428moh, nedverdiget kl. 14.45

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag var jeg og trente og fulgte preppet løype fra Steinan i Trondheim innover, og kanskje aller mest oppover, i Estenstadmarka. Nesten helt uten å merke det havnet jeg på toppen av Liaåsen, 428m med fin utsikt mot alle de andre kollene rundt Trondheim, som jeg ikke aner navnet på. Dog kjente jeg igjen Vassfjellet og Storheia i Bymarka. Nå er det tre kvarter siden jeg var på toppen, treningsturen var fin den, fikk tatt meg skikkelig ut. Det var et flott blåekstraføre.

Vis rapporten i Turkartet

Annonse
Skrevet

Finnes det en tilsvarende liste for Oslo, evt. Nordmarka slik at man får med 700-meterne ??? Da skjønner dere sikkert hva jeg skal bruke helgene til når jeg ikke er på fjellet. Ingenting som å ødelegge en ellers hyggelig og bedagelig skitur i Nordmarka med å MÅTTE opp på en topp. :wink:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.