Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 I dag var jeg og trente og fulgte preppet løype fra Steinan i Trondheim innover, og kanskje aller mest oppover, i Estenstadmarka. Nesten helt uten å merke det havnet jeg på toppen av Liaåsen, 428m med fin utsikt mot alle de andre kollene rundt Trondheim, som jeg ikke aner navnet på. Dog kjente jeg igjen Vassfjellet og Storheia i Bymarka. Nå er det tre kvarter siden jeg var på toppen, treningsturen var fin den, fikk tatt meg skikkelig ut. Det var et flott blåekstraføre. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Kim Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 For de som bor i området kan kanskje alle toppene i kommunen med primærfaktor 50 meter eller mer være noe? Broren min har laget liste: http://home.no/akeda/geo/trhtopper.html Siter
Erik Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Finnes det en tilsvarende liste for Oslo, evt. Nordmarka slik at man får med 700-meterne ??? Da skjønner dere sikkert hva jeg skal bruke helgene til når jeg ikke er på fjellet. Ingenting som å ødelegge en ellers hyggelig og bedagelig skitur i Nordmarka med å MÅTTE opp på en topp. Siter
Bjørn S. Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 www.oslomarka.info - Det er bare å sette i gang. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.