Mayhassen Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Kom over en litt morsom artikkel på wikipedia om Veobrehesten http://no.wikipedia.org/wiki/Veobreahesten Les: ås i Lom kommune Nå har jeg ikke vært der selv da Siter
Alek Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har vært på den, og jeg skal love at det er en heftig ås Siter
Svein Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 "Ås" er sikkert hentet fra Norgesglasset, har sett flere eksempler på "åser". Søk på f.eks Ramoen/Jønshornet, ikke akkurat det en forbinder med en ås... Jønshornet er spisseste toppen i logoen på www.fjellinordvest.net Siter
Mayhassen Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Hehe, det er drøyt ja. Det jeg lurer litt på er hva som får folk til å skrive ås, selv om det måtte stå slik på norgesglasset. Er jo bare normalt folkevett at det er snakk om fjell for enhver ola, i tillegg er "artikkelen" under katogorien "fjell i oppland" Siter
Vandrefalk Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Hehe, anbefaler dere å anskaffe filmen: "Engelskmannen som gikk opp på en ås og kom ned fra et fjell"... (Joda, det er en film som heter det..) Siter
bernt Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Hvem som helst kan jo korrigere artikkelen i Wikipedia... tar kortere tid en å skrive dette innlegget... Siter
Nils Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Les: ås i Lom kommune Nå har jeg ikke vært der selv da 3 bilder av denne "åsen" er her, for de som vil se hvordan en ås kan se ut : http://www.fjellforum.net/viewtopic.php?p=29590&highlight=veobrehesten#29590 Jeg har ved mange anledninger sett lignende eksempler ved søk i Norgesglasset. Har lurt litt på hvordan det er mulig å bomme så fullstendig. Siter
Disip Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Det tok meg 3 sek å rette artikelen på wikipedia. Og 35 sek å skrive denne meldingen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.