g-arnt Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Kjørte over der i går, i tåke. Men jeg la merke til snøskavler, flere meter høye, langs veien, og Skjellingavatnet var jo nesten islagt... Det så også ut som en skitur i retning Blåfjell ville vært mulig. Fant ingen sammenlignbare bilder fra tidl. år, samme tidspunkt, men sitter med følelsen av det er -i overkant- mye snø igjen på Vikafjellet? Kan noen med lokal tilknytning kommentere? Siter
FU Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Har ikkje vore på Vikafjellet i år, men det er mykje snø i området for tida. Eg gjekk Gråsida-Ulvaskaret-Rapjahalsen i dag, og på sjølve Gråsida mot Timaglaset og vidare mot Slåttebakkhorgi var det nesten heilt kvitt og flott skiføre. Eg gjekk i same området i fjor 1. juli, og då var det så godt som snøfritt. Siter
Geb Skrevet 28. oktober 2008 Pålogget Skrevet 28. oktober 2008 Når er det nok snø på Vikafjellet/Stølsheimen til at det går an å gå på ski? Og når pleier vannene å være trygge? Siter
Orm Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Når vannene pleier å være trygge aner jeg ikke, men hvis du følger litt med på http://www.vossfjellandsby.no Så kan du få en viss oversikt over hvordan snøforholdene er rundt Vikafjellet. Iflg dagens snørapport så er det 20 cm snø nede ved skianlegget og 60 cm snø oppe på topppunktet ca 1000 moh. Der finner du også webkamera der Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.