elgen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 hei Går aleine iblann, men helst sammen med elginnen: mye mer koseligt og romantisk. Eller barna mine da (voksne). På sommeren/høsten oppfatter jeg det som et ørlite risikomoment å gå aleine, selvom en selvsagt kan ødelegge beinet i en steinur. På vinteren er marginerne mye mindre, så helst sammen med noen eller i mer befolkede strøk. Hilsen Elgen Siter
Jørn Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Går alltid alene i fjellet, ihvertfall på noe lengre turer. Dette tror jeg har med motivasjonen for det å gå i fjellet å gjøre. For min del handler dette om å oppsøke roen og stillheten ( og de gode ørretvannene ...). Derfor blir det heller nesten aldri de mest beferdede stiene for min del. Alltid like fascinerende å kjenne hvordan stillheten - altså at man hører hvor stille det er - kommer på dag 3.....- for min del. Siter
Adler Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Man kan gå alene for å realisere seg selv, eller dyrke ensomheten, eller man kan dele med andre Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Jeg går alene på tinderangel, men slår gjerne følge med noe når det passer sig. Siter
Lindap Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 I sommer dro jeg alene til Island. Siden jeg ikke kjente landet, valgte jeg den mest populære ruten. Da jeg ikke hadde noe lettvektstelt til disposisjon har jeg overnattet i hytter. Der var det hyggelig å ha kontakt med andre. Men på selv turen er det deilig å være alene og bestemme tempoet selv. Ellers hjemme går jeg kun dagsturer alene i marka. Linda Siter
inaktiv Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Sitat Enig med deg Busken. Marsjhastigheten er omvendt proporsjonal med antall deltagere på turen. Skal vedde for at han som går bak synes det er omvendt... altså proporsjonalt med antall deltagere Siter
Fjellaben Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Jeg óg går vanligvis alene, og syns det er helt greit. Jeg forsøker selvsagt å unngå beinbrudd etc, men det forsøker jeg å unngå selv om jeg går sammen med andre Ellers er det jo veldig kjekt å selv kunne bestemme tempo, pauser, meny, etc Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.