Gå til innhold
  • Bli medlem

utstyr: Jervenduk, skovalg "soldat 2000 feltstøvel", sommerfjellet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en Jervenduk: Multimate. Jeg brukte king size/Extreme ganske mye i forsvaret (er ikke helt sikker på hvilken det var), og var veldig fornøyd med den. Jeg lurer på om noen har erfaring med multimate. Jeg tenker i utgangspunktet å bruke den som en erstatning for sovepose sommerstid, med mulighet for å kjøpe teltpakken en gang i framtiden, slik at jeg slipper å drasse på teltet mitt (2manns) vinterstid.

Er den tilstrekkelig varm til å ligge ute sommertid i Jotunheimen?

Jeg har to støvler fra militæret. Alfa Bever, som er meget godt inngått, men ganske varme. Disse er kanskje litt varme til fjellet sommerstid? Det andre paret er "soldat 2000 feltstøvelen", en slags mellomversjon av vanlig feltstøvel og alfa bever, denne er mindre foret, men jeg har bare brukt dem par-tre ganger.

Er det noen som har råd angående skovalg til Jotunheimen? Jeg svetter relativt friskt på beina, så jeg har ikke lyst å drukne, men hvis forskjellen mellom de to blir minimal, tar jeg heller de som er inngått. Jeg vurderer å kjøpe noen lavere turstøvler, men som student må jeg prioritere litt. Er det stor forskjell på feltstøvler og turstøvler? Hva bruker folk her på forumet på beina?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.