Gå til innhold
  • Bli medlem

Platou Outdoor messe


Fjellfant

Anbefalte innlegg

Var på Platou Outdoor messe i Ålesund i går.

Real turmat til 50 kr pr. pakke!! :D:D

Da jeg kom hjem oppdaget jeg at samtlige pakker som jeg hadde kjøpt var utgått på dato. :):) De ferskeste hadde "best før" for et par måneder siden, noen hadde "best før" i 2006.

Denne datoen har nok ikke noe å si for kvaliteten på maten, men det er for dårlig syns jeg å stå og selge mat som er utgått på dato uten å opplyse om det. :P:D:evil:

50 kr pr. pakke er ikke så god pris når det er utgått på dato. Det gjør nok ingenting, men en dato er en dato, dette var meget skuffende.

Hilsen

Skuffet Fjellfant :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, har hørt rykte om at Sunnmøringar kan selge bestemora si dersom dei kan tjene ei krone på det, så salg av gammel turmat kjem ikkje som ei overraskelse. Fekk også bekrefta påstanden om Sunnmøringar ved å lese bloggen:

http://www.spaltet.net/290505100415_gjerrigknarker_og_brtjuver.html

Men la nå det ikkkkkkkkkkkje bli ein lang diskusjon om det. Kan vere enige om at Sunnmørsalpane er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... hvis du leser kommentarene så ser du at UR skilter hører hjemme i Molde, altså Romsdal :)

Du mangler kanskje da en bekreftelse på påstanden likevel da?

Ref kommentarer i linken, UN skilter mener jeg hører hjemme i Ørsta. UX skilter hører Nordmøre til (Kr.sund).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom hjem oppdaget jeg at samtlige pakker som jeg hadde kjøpt var utgått på dato.

Jeg ville forsøkt å få igjen pengene på dette kjøpet. Helt klart. Jeg vet heller ikke om jeg ville stolt på at denne maten var bra. Real har holdbarhet på 3-4 år, så dette er tross alt ganske gammal mat og hvordan er det blitt oppbevart? Spør f.eks Drytech om råd. 50,- er ikke billig heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, men folk fra Moldekanten er vel ikkje noe bedre når det gjeld å gå over lik for peng og tyttebær. Han rekefiskaren på Aker Brygge er vel frå dei kantane.

Men frå spøk til alvor. Å selge turmat som har gått ut på dato skulle vært kriminelt. Litt seint å sjekke datoen på maten når rennedriten ligg i skisporet bak deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, men folk fra Moldekanten er vel ikkje noe bedre når det gjeld å gå over lik for peng og tyttebær. Han rekefiskaren på Aker Brygge er vel frå dei kantane.

Er det han som var like ved å gå adundas i et forsøk på å redde Kværner du mener? Jeg syns folk generelt er lite høflige ovenfor de som er villige til å ta risiko for at andre skal ha en jobb å gå til. Det syns jeg en skal tenke over før en skriver slike innlegg.

Røkke er en kjempekar, Kværneraksjene jeg hadde - som ble til Akeraksjer - tok 5-gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikkje alle småaksjonærer som er enig med deg der da, nei.

Sånn er det alltid når noen skal kjøpe og noen skal selge, kjøper vil kjøpe billig og selger vil selge dyrt. Old news. Småaksjonærer som blir "overkjørt" er godt stoff i media. Kan bare spekulere i årsak til tvangsutløsing, men eier man 100% gjør det omstruktureringsprosesser enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Synes det var litt rart at det var utgått dato på disse posene, så jeg sjekka enda en gang nå........det står to datoer bakpå posen.........og den ene datoen er produksjonsdato........da forstår dere vel resten selv.......for en jævla idiot jeg er. Dette burde jeg ha sjekka bedre før jeg jamra meg her innpå. :DB)

:D:D:D:?:oops::oops::oops::oops:

Burde spist posene med innhold uten vann som straff, dette var flaut!! :oops::oops::oops::oops:

Mvh

Flau Fjellfant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.