Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg var en tur på Fresvikbreen lørdag 9. juni. Gikk på ski fra litt nedenfor Øvstedalen. Veien var brøytet til litt forbi Nedstedalen. Herfra 2-3 km før det er saklig å spenne på seg skiene. Vannene ser tvilsomme ut og større bekker bør man ligge unna. Bedre føre jo høyere man kommer. Over 900 moh var det stort sett greit å gå på ski. Senere samme dag ble det en tur til Blåskavlen(1809 moh) i Aurland. Her var det bedre skiforhold. Veien ligger i 1300 meters høyde her og det er mange valgmuligheter. Her holder nok snøen lengre etter min vurdering. Det var faktisk flere skiløpere i området så det er ikke bar meg som er sær og går på ski i sommervarmen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.