Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte nye støvler til løypeskiene mine idag, og endte opp med Alpina nnn 314 sport til nesten tusenlappen. Har noen god/dårlig erfaring med disse? De ser ikke ut ( jeg er vant til de gode Alfa fjellstøvlene mine, men skal være med på et mosjonsløp - Sesilåmi - på 5,3 mil og måtte ha noen lette.), men støvlene var en drøm å ha på beina :wink: Det jeg lurer på er hvordan jeg skal gå dem inn? Støvlene er jo ikke i skinn, de er vel heller neopren eller noe annet syntetisk. Skal på skitur til helgen, og er usikker på om jeg trenger teipe bena som jeg pleier ( de sitter så fint på foten ), om jeg skal ha ullragger, eller om noen kan anbefale spesielle tynne sokker å ha i dem? Har hørt at Bavac skal ha gode sokker.

:)

Annonse
Skrevet

Jeg har sånne. De er veldig behagelige og mye varmere enn mange andre støvler. Problemet er at noen av sømmene har begynt å gå opp. tråden er rimelig tynn. skal bytte mine.

Vet ikke om man trenger å gå de inn ?!?

Gjest Anonymous
Skrevet

Min erfaring er at de kan virke lite stive og rare i starten men at dette er noe man går til. Passformen blir radikalt bedre etter etter noen turer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.