Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har sett jerv en gang jeg å :lol::lol::lol::lol: !!

Kremt :wink: .... I dyreparken i Kristiansand 8):D:lol::lol: !!!

Ja har sett jerv mange ganger i dyrpark jeg også, men jeg synes ikke det er så spennende å se på dyr i dyrepark som jeg har mulighet til å se rett utenfor stuevinduet hjemme.

Synes det er fint det finnes dyrepark. Det er ikke mange her i norge som har den muligheten vi har med naturen. Da er det fint at barn og voksne som kanskje aldri kommer seg ut i naturen får se de dyrene vi har.

Annonse
Skrevet

Jeg ble vel ikke imponert av å se på jerven i dyreparken jeg heller 8):D:lol: .

Barna ble heller ikke så veldig imponert, ene sønnen min klarte å rope ut: Dæven se så mye mat!!

Det han snakket om da var en elg :lol::lol: !! Fikk noen rare blikk da ja :wink: ,

Skrevet

Nå har jeg fått skannet noen av bildene jeg tok av mitt første jervemøte i Rondane (se tidligere i tråden). Det var en ganske stor jerv, sannsynligvis en hann som hadde herjet i området i årevis. Bildene er ikke så veldig bra på originalen og mere redusert etter skanning. Og jeg var ikke direkte stødig på hånda :):D. Og en får si at jerven var ganske heldig at han møtte en lovlydig borger like før lisensjakta starta :) .

post-126-133474471085_thumb.jpg

post-126-13347447109_thumb.jpg

post-126-133474471094_thumb.jpg

post-126-133474471099_thumb.jpg

Skrevet

Fine bilder Kryk!

Kan tenke meg det var spennende :D !

Prøvde du å titte inn i hula jerven holt til i?

Kan jo hende han hadde noen godsaker der :) .

Skrevet

Gjett om spenningen var på topp, ja! Hadde jo ikke i tankene at jeg kunne tilfeldig møte på den, men brått så stod jeg rett over den. Synd lisensjakta ikke startet før oktober, for jeg hadde lisensen klar, men det var fremdeles bare september. Er mange som mener jeg burde tatt den der og da :) . For denne har gjort mye ugagn omkring i fjellet.

Jeg ertet den litt med å kaste småstein inn i hulrommet nede til høyre på bildet. Den kom fram flere ganger men turte ikke helt ut før jeg hadde flyttet meg unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.