Kristin Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Det blir nok en del vassing i snø, men håper det har smeltet mye til 10.juni:) Skal legge inn turrapporter når jeg kommer innom steder se har pc til låns. Noen tips på tampen? Siter
snilen Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 God tur! Pass på deg selv og husk å skifte sokker Se opp for skumle kongekrabber! Siter
Arangaras Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Skikkeleg kult at du skal ut på langtur! Eg har nok lite tips å kome med, men vil berre ønske deg ein fin tur. Ser fram til å lese om korleis turen går. Lykke til! Siter
Innaktiv bruker Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 God tur og lykke til med ditt lille prosjekt. Skal bli spennende å følge med på oppdateringer. Blir det på "langtur" bloggen? Siter
SkogensMann Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 God tur! Kjenner jeg er litt misunnelig faktisk Siter
Kristin Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 Sitat God tur og lykke til med ditt lille prosjekt. Skal bli spennende å følge med på oppdateringer. Blir det på "langtur" bloggen? jepp, skal prøve å legge ut noe på langturbloggen hvis jeg får det til:) Siter
Lindap Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Lykke til. Prøv å unngå elvekryssing så langt som mulig. Linda Siter
mstellan Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Du får ha en riktig god tur, og passe på å oppdatere på hvordan forholdene er. Ikke lenge til jeg også kommer oppover;) Siter
kryk Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 God tur! Skal bli interessant å lese, hvis du oppdaterer noe på internett da(??), om elvevading osv.... Siter
Kristin Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 Skal legge ut bilder på http://langtur.blogspot.com - det blir nok ikke så proffe bilder som folk her i forumet kan vise til, men skal prøve så godt jeg kan Siter
Kristin Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Fikk oppleve midnattssola i Alta, helt rart å dra hjem fra puben mens det er sol fra skyfri himmel:) I dag er det buss til Nordkapp, gleder meg! Siter
Gjest Srx (Ron) Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 God tur, er heldig med startværet. Hvis vi skal vente med å dra hjem fra pub til det blir mørkt..... ja da sliter vi Siter
Kristin Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Jeg er rimelig sliten i dag uansett. Var helt turbo i hele går. Adrenalin deluxe:) Ble forresten tatt godt i mot her i Alta. Ble møtt av en Trygve Nygård som har gått ruta på ski nå i 2007, sightseeing i Alta, rutetips og tur på puben. Siter
Friluftsliv Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Har vært bortreist selv en periode og har ikke fått lest Fjellforum på en stund. Så artikkelen din og tenkte flott, jeg slenger meg med, men skjønner nå at du er i farta allerede Så bildene dine. Merkelig følelse å sitte her i 30 varme og se bildene dine med snø i bakgrunnen og skia i hånda. Hørte det hadde snødd endel steder i natt i Nord-Norge. Men det ser ut for at du har en bra sovepose med deg. Ellers får du være litt kritiske til finnmarksgutter som tilbyr deg husvarme (fleeip). God tur videre. Du er ei dritkul jente, digger deg! Siter
Kristin Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Hei! Her i nord er det ikke så varmt, men det er mer enn godt nok! Har gått på rulleski fra Skaidi til Alta nå, campa på Sennalandet i natt - i en liten rønne ( se bildet ). Fått oppleve midnattsola to ganger nå Eneste problemet jeg har på turen, er å komme meg videre fra alle de kjekke folkene jeg møter underveis. Siter
SkogensMann Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Rønne er vel det riktige ordet ja For øvrig skal du nok være glad for at tempen er som den er der oppe. Her i sør har det nesten vært ubehagelig varmt, og jeg tør ikke tenke på åssen en slik tur ville vært i denne temperaturen. Nyt turen videre! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.