langturmann Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Lurer på om det er noen som har kjennskap til butikker med rikt utvalg av tørrmat, som feks blåband, i Strømstadområdet. Litt mer en tørrmat som skal i sekken, så en skikkelig Harrytur passer i forkant Siter
marmotta Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Lurer på om det er noen som har kjennskap til butikker med rikt utvalg av tørrmat, som feks blåband, i Strømstadområdet. Litt mer en tørrmat som skal i sekken, så en skikkelig Harrytur passer i forkant Svenska livsmedelsbutiker har ofta Knorrs Spaghetteria i olika smaker. Potetmos gör vi bättre i Sverige än i Norge. Själv köper jag ibland snabbspaghetti, 3 min (t ex Barilla) och pås-soppor, av vilka jag rör ihop en blanding (givetvis med mindre vatten än i receptet). Blåbands fjällmat hittar du nog endast i sport- och friluftsbutiker. Bli inte förvånad om du lättare (och dyrare) hittar Real turmat där. Siter
Håvard Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Huffda fuglehunden, ta nå ikke livet av de da Smaker faktisk godt, dog lukt ikke på den, men fjellmat...............nei Siter
Tiri Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Surstrømning? det er typisk svenskemat Hva er det ? Siter
fuglehunden Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Hva er det ? Det kan på et vis sammenlignes med rakfisk. Rakfisk er kjempe godt og lukter godt synes jeg. Surstrømning er rå fisk som ligger i boks å gogjør seg Surstrømning lukter verre enn råttent kadaver og er spyfluens favoritt Svensker liker det veldig godt. Jeg holder meg til rakfisk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.