Marius B Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Skri din fangst fra fiske. Spiller ingen rålle hvilken fisk det er. Skriv gjerne hva du tok den på. Siter
Dag G - Evje Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hei Marius. Fin og artig side du har. Litt av en jeger er du også til å være 14 år. Men 2 ekorn på fellingslista ?? Ikkje mye kjøtt på dem, eller?? Ellers ble maskinen min bombardert av pop-ops og sånn etter besøket. Bruker freewebs som gratis heimeside, reklame men ingen popups. Fine bilder har du, men du burde bruke et enkelt billedbehandlingsprogram for å shine dem opp litt. Lite som skal til. God tur videre. Siter
Tiri Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 PS: Mye tull med freewebs sidene, de henger seg ofte opp og er ofte nede . Siter
krb Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Ja det står fiskerapport så da kommer det. Prøvde lykken på romeriksåsen i helgen, fikk 2 abbor på mark uten dupp.(vekt samlett 1,85kg) 7 ørret mark og spinner.(vekt samlett 4,25kg.) Fin stekefisk det der men må nok en tur til Femundsmarka tror jeg. Siter
Krisnord Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg synes piczo er mye bedre enn freewebs. www.friluftsliv.tk det er siden min. laget på piczo. Siter
Vandrefalk Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg synes piczo er mye bedre enn freewebs. www.friluftsliv.tk det er siden min. laget på piczo. OK side, men jeg hater pop-ups.... Men, til min forbauselse fant jeg et bilde fra (svært) kjente trakter Har du selv tatt bildet nederst på siden med linker.... Det er et motiv som jeg ser nesten hver dag, om enn ikke så mørkt nå på sommeren.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.