Gå til innhold
  • Bli medlem

Søppel overalt


Anbefalte innlegg

Det er ikke måte på hva man kan finne på fjellet. Her poserer en venninne av meg med et 30-soneskilt langt på fjellet, ca. 15 km fra nærmeste vei. Vi fant også noen brøytestilker i området.

post-2519-133474468889_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja søppel er no dritt, men....

Jeg opplever faktisk at det var verre for 20 år siden, spesielt i fjellheimen.

Syns folk har blitt flinkere til å ta med seg søppelet hjem. Muligens litt pga lettere embalasje (poser istedet for blikkbokser etc), samt større fokus og info nå om denne vederstyggelse. Dog er det et godt stykke igjen til søppelfri fjellheim.

Når det gjelder marka og nærområder syns jeg det blir bare verre og verre.

Subjektive opplevelser dette, så kan jo ta feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet: Fre Jun 01, 2007 12:33 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Det er ikke måte på hva man kan finne på fjellet. Her poserer en venninne av meg med et 30-soneskilt langt på fjellet, ca. 15 km fra nærmeste vei. Vi fant også noen brøytestilker i området.

Kan det være scooterløype ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet: Fre Jun 01, 2007 12:33 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Det er ikke måte på hva man kan finne på fjellet. Her poserer en venninne av meg med et 30-soneskilt langt på fjellet, ca. 15 km fra nærmeste vei. Vi fant også noen brøytestilker i området.

Kan det være scooterløype ?????

Det går scooterløype et par km fra der vi fant skiltet og stilkene ja, men der brukes det jo ikke sånne skilt, og de bruker kvister for å merke skuterløyper og ikke oransje brøytestilker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som padler er det nå høysesong for knusing av ølflasker. Natten etter første mai var en del øyer i skjærgården her sør brolagt med brunt glass. Lurer på hva i all verden som er morsomt med denne knusingen? Hva er det som gjør at det er verdt det? Rusen? Spenningen? Tenker de ikke overhodet på at barn og andre brukere også skal ha glede av stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke måte på hva man kan finne på fjellet. Her poserer en venninne av meg med et 30-soneskilt langt på fjellet, ca. 15 km fra nærmeste vei. Vi fant også noen brøytestilker i området.

Det har sikkert blåst innover. Sterk vind tar ofte med seg søppel inn i fjellheimen.

Tar folk med seg søppel på tur så får de ta det med hjem igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.