+zimwalker Skrevet 11. august 2015 Skrevet 11. august 2015 Erik Satie (hører normalt ikke musikk på youtube, heller ikke Spotify o.l., går i vinyl og cd her). 1 Siter
jsk Skrevet 11. august 2015 Skrevet 11. august 2015 Når jeg er på tur hører jeg ikke på musikk, men hjemme og ellers hører jeg på noe klassisk, men mest går det i symfonisk black metall ( ala dimmu borgir). Og vanlig black metall ala ( immortal og darkthrone). Siter
Johan2000 Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Just nu: Nine Inch Nails featuring Gary Numan - Cars 1 Siter
Kjellis Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Kjellis skrev (På 6.10.2008 den 16.52): Det går mest i Dire Straits, Mark Knopfler, Nightwish, Sonata Arctica, Sirenia, Iron Maiden, Metallica og blues for min del Det virker som om fjellfolk har like ulik musikksmak som folk ellers Ser jeg har vært ute og kommentert jeg også. Knopfler og Maiden holder fortsatt stand, men det går også mye i sen Johnny Cash, Wintersun, Epica, Crematory, Dark Tranquillity. Fortsatt temmelig variert virker det som Siter
Dag G - Evje Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Etter over 30 år offshore liker jeg ikke havet og den forbannede horisonten.. 1 Siter
Fjellskald Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Kommer til å tenke på en av mine favorittsanger og band. Sigur Ros. Setter alltid på Glosoli når jeg kjører oppover i fjellet. Sangen blir jeg aldri lei, den forunderlige, atmosfæriske, mektige låten spilles hver eneste gang. Albumet Faith av The Cure spilles også ofte, samt Penderecki Requiem, Mozarts C moll messe, PJ Harvey favoritt spilleliste.. "I took up the runes" av Jan Garbarek. Disse gjentar seg på vei oppover. Når bilen parkeres, parkeres også musikken. Her er Glosoli: Siter
Fjellskald Skrevet 16. august 2015 Skrevet 16. august 2015 Kristin skrev (På 31.5.2007 den 17.20): Jeg er enig med dere, ikke musikk på tur. Men værmeldinga er greit å få med seg på en liten radio. Men i bilen - på vei til tur - hører jeg ofte på musikk. Kari Bremnes, Lynni Trekvem, Morten Abel, U2 eller Neil Young! De to førstnevnte er blant favorittene, men kompisen min nekter å sitte på hvis Kari eller Lynni er i spilleren Hadde lett sittet på med alt du nevner helt frem til "nu ska æ færa te mexico".. Hadde i denne stund ligget i fosterstilling på taket, blek og forkommen : D Siter
+Robinson Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Hører på mye rart , men aldri på tur. Oppdaget disse for ei drøy uke siden på den årlige Cropredy festivalen i England. Skinny Lister. Kommer til å følge med dem framover. Siter
Huginn Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 Det blir vel en blanding av svartmetall (Deathspell Omega, Mayhem, Ulver, Dødheimsgard osv) og Susanne Sundfør når man har slått seg til ro... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.