Mayhassen Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Endrer denne litt.. Noen som kan fortelle om snøforhold i den østre delen av Jotunheimen for tida? Alt av info tas imot med takk! Siter
Arket A4 Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Hei, i høyden er det ganske bra fortsatt. Var der søndag, starta fra Vandrehjemmet på Flya og var nok av pulksnø i den høyden. Men nede i utløpet ved Leirungsdalen så det litt skrant ut... Dro i 11-tida på kvelden, og da begynte det å snø. Tror det snødde en del. Legger ved et bilde tatt fra Rasletinden mot Høgdebrotet. Men det sier egentlig ikke så mye for bunnen av dalen... Siter
Mayhassen Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Skrevet 1. juni 2007 Hadde vel dratt uansett idag, men jeg kan nå si at det ikke var så mye snø å skryte av Jeg kjørte kl 03.00 inatt, begynte å gå litt før 08.00, etter et par km møtte jeg på Leirungselva! Den var stor og stri nå gitt, ikke det koselige lille vannhullet som jeg husker den som.. Uansett, i løpet av de 2 km ned til elva gikk jeg sikkert minst 10% over lyng/kratt/myr. Hvis jeg skulle gått ned til brua over elva hadde jeg fått endel meter uten snø, da skjønte jeg prosjektet mitt var håpløst og jeg snudde. Jeg hadde planer om å stå på memurubu 16 eller 17. juni for å ta båten tilbake, tror det hadde blitt et slit etterhvert, blir jo ikke noe mer snø ville jeg tro.. Da må jeg planlegge noe nytt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.