terje S Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Jeg lurte på om noen har forslag til noen fine toppturer jeg kan ta før juli-måned starter. Jeg er på utkikk etter topper jeg kan bestige uten bruk av ski. Jeg kommer til å ha med øks og stegjern...men vil gjerne gå inn til fotenden av fjellet på bena. Jeg er i første omgang på utkikk etter to til fire dagers turer med telt (mulig litt fiske?) og en topp-dag. Når det gjelder vansklighetsgrad, så kan det gjerne være nokså krevende rent fysisk, men sikring med tau er ikke aktuelt. Normal klyving som defleste mestrer, er bare moro. Jeg bor på østlandet, så det er fjell i sør-norge som er aktuelt. På forhånd, takk for svar evt. linker! Siter
snilen Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Sunnmøre har mye fint å by på av ulik vanskelighetsgrad, her er bare å velge å vrake i tinder. Du må nok regne med endel sne i høyden, så velg topper med sydvendte rygger, til dømes Slogen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.