Kongle Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Vær med å redd Kirketaket fra ødeleggelse! Denne perlen må ikke bli ødelagt! Bli med på oppropet her http://www.opprop.no/opprop.php?id=neitiliski Siter
Mayhassen Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 hvis du fikser litt på linken blir det enda lettere å få folk med Siter
oyvindbr Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Dette bare føyer seg inn i rekka av faenskap mot natur i Norge som politikere, næringsliv og folk med total mangel for naturens skjønnhet og stemninger elsker å drive med eller elsker å godta. Er så utrolig lei av dette, og siden vårturplanene mine slo helt feil i år så blir jeg bare enda mer grinete av det minste lille. Dette er en stor sak også! Kommer aldri til å tilgi hogsten i min kjære Drammensmark, og jeg forventer også å finne uberørte Romsdalsfjell når jeg får anledning til å ta meg en tur! Området rundt Isfjorden og over mot Eikesdalsvatnet er noe av det mest tiltrekkende i Møre og Romsdal for meg. Så her er det bare for næringsliv og annen styggedom å ligge unna!! Hvordan går det forresten med Skårasalen i Sunnmørsalpene? Overhørte en dustete samtale mellom bussjåfør og passasjer i Geiranger sommeren 2005 om at fjellfolket absolutt skal ha alt for seg sjøl og ikke kunne avse Skårasalen, men det var jo lov å håpe. Kjente at det kokte over innvendig da, men siden jeg aldri klarer å diskutere så holdt jeg kjeft. Hadde blitt altfor forbanna. Naturen er jo tilgjengelig for alle, det er jo bare å bruke beina. Det finnes bare en sannhet om ferdsel i natur, og det er ingenting å diskutere! Skal be for Kirketaket, villmarksgudene må våke over fjella rundt Isfjorden. Siter
Svein Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Jeg skjønner ikke dette, man ser jo hytter, bensinstasjoner og Kebabsjapper fra disse fjellene.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.