Kristin Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Er det noen som vet hvordan det ser ut på Finnmarksvidda nå? Begynner det å bli sommerslige forhold der oppe? Siter
Gjest Srx (Ron) Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Er nokk ikke langt ifra full vinter. I Nord-Troms er det ingen problemer å kjøre skuter enda. Er fint ski / skuterføre over 300-400 moh Siter
Frøken Smilla Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 De siste dagene har det jo vært litt bedre temperatur her i nord, så skiføret begynner å bli dårlig. Men direkte sommerlig - det er vel kanskje å ta litt hardt i! Siter
Dybvik Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Sommeren her oppe er 2 måneder med dårlig skiføre. - Men det er jo bare fint. Siter
asghegg Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Tror nok det hadde vært lettere å gitt deg snøforholdene hvis du hadde tegnet ruten på et kart hvor du skal gå. Skal i lag med datteren min på et fjell i morgen som er ca 400m, og der er det lite snø. Kjørte over Sennalandet for noen dager siden, ca 300-400m høyt, der var det skiføre så det holdt, samme forholdet på Hatter. Siter
Kristin Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Jeg skal gå der hvor det er minst snø. Planen er å følge Reisadalen, Stabburddalen, Mållesjåkka, Mazi osv. ( over til Abisko ) videre til Sulitjelma... Har ikke lagt akkurat rute. Det må jeg se etterhvert. Siter
Kjell Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 kommer nå - også her nordpå. Fortsatt er det mye sne på fjellet, og det går fortsatt an å gå på ski på fjellet. Nå går det imidlertid veldig fort mot sommer - husk - det er ikke mer enn 2 måneder igjen til multebæra er moden..... Siter
Gjest Srx (Ron) Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Var på tur nå i kveld. Her er ett bilde tatt i Nordreisa. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.