krstor Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Hei noen som har vært på Fløtatind/Skjorta i de siste ukene????Anbefalinger?? Siter
gi Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Hadde i helga utsikt mot Skjorta. Såg ut til å være endel stein langs ryggen der en runder opp fra Kanndalen. Ellers er det skiføre fra Kanndalen. Etter å ha runda ryggen vil du nok finne gode snøfelter mot toppen. Selv foretrekker jeg Skjorta når jeg kan kjøre rett ned i Kvidalen og videre til pumpestasjonen på 100 moh. Fløtatind, du må nok bære skia fra Brandstad til skoggrensa på omlag 500 m. Dette er erfaringsmessige antagelser siden jeg ikke har vært i Øksendalen siden påske. Ellers er det nok av topper og bra med snø i fjellet fortsatt. Siter
bsmell Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Så opp mot Fløtatind på lørdag og det så bra ut. Gi har rett ang. snøforhold. Fløtatind er nok et bedre valg enn Skjorta i pinsa. God tur! Siter
krstor Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 Mange takk.Vi krysser fingrene for været. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.