Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig gøy.... 1900.- istedenfor 3800.- som den koster andre steder.... Noen som har erfaringer med disse ryggsekkene, og har positive/negative sider å dele? :)

PS: bratt.no har fremdeles 1x av disse ryggsekkene på tilbudssidene sine.

Mvh.

TH

Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om Arcteryx er det samme som det har vært? Som de fleste andre produsenter har de satt ut produksjonen til Kina nå. Har ikke hold for å si at det er blitt dårligere, men ikke rart at prisen går ned da.

Skrevet

Mja, ordinærpris har da ikke gått ned, og holder seg oppimot 4000.- Dette var et tilbud. Hvordan kvaliteten er vet jeg ikke, da jeg ikke har fått den enda... Men har bare lest positiv omtale ellers.

TH

Skrevet

Oslo Sportslager selger fremdeles Norrøna Integral 45 for 599,- og jeg tviler vel på at denne Arcteryx'en er 3 ganger bedre, men smaken er forskjellig - heldigvis.

Gratulerer med ny sekk!

Skrevet

Danke....

Har sett på Integral, men likte den rett og slett ikke... Syntes den virket for... klumpete....

Det som gjør Naos såpass spesiell er det strippa designet, det "roterende hoftebeltet", samt det at den skal være HELT vanntett.... Høres ganske greit ut spør du meg :evil:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.