FranzJosef Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Skal til en liten by utenfor Split neste uke. Hva bør jeg se på øyene utenfor Split? Hva med den blå grotte, er det greit å komme seg dit, trenger man noe skyss når man kommer til øya der for å finne den? Må man bestille en full pakke fra Split for å se den? Hva med fjellturer, er det mulig å få til der uten bil? Ser det er mye topper rundt forbi der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenny28 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hva fant du ut av ? Noen tips ? Vi skal til Split i Juli/august Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Skal til en liten by utenfor Split neste uke. Hva bør jeg se på øyene utenfor Split? Hva med den blå grotte, er det greit å komme seg dit, trenger man noe skyss når man kommer til øya der for å finne den? Må man bestille en full pakke fra Split for å se den? Hva med fjellturer, er det mulig å få til der uten bil? Ser det er mye topper rundt forbi der... jeg har vært på øyene, og har fast plass i Markarska. Rett opp av Makarskak er det en Nasjonalpark, Biokova med fjell på opp mot 1800 meter. på øyene er det sykkel som er vanligst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenny28 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 jeg har vært på øyene, og har fast plass i Markarska. Rett opp av Makarskak er det en Nasjonalpark, Biokova med fjell på opp mot 1800 meter. på øyene er det sykkel som er vanligst Har du en adresse/link til der du leier hus/leilighet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Har du en adresse/link til der du leier hus/leilighet ? Ja, men selvsagt på jobb. Jeg kommer ikke til adressen før etter jul. Jeg tok kontakt med et reisebyrå i sommer. Bestilte hotell, og diskuterte eventuellt å leie en leilighet tilsommeren 2013. Det er også en webside. Jeg hadde ingen problemer med reisebyrået. De var svært hjelpsomme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.