Chola Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Hei Jeg har fått følgende tilbud og lurer på om dette er bra....veldig bra...må ikke miste Telt: Helsport Storlidalen camp (3mans) kr. 2400- Sovepose: Hagløfs Znooz (+7 til -7) Jeg kommer ikke til å bruke soveposen mye om vinteren 950,- Rygg sekk: Norheim Odin 60 liter kr.950,- Tilbudet gjelder fram til imorgen... Mvh Chola Siter
Villmannen Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Opp! Hjelp han litt da, surt å finne ut at man går glipp av kjempetilbud! Siter
Jona Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Sikkert heilt greit utstyr... Men ikkje noko som eg ville ha valgt.. Synest soveposen var dyr.. Man får jo en fullblods vinterpose for en tuselapp Siter
ottolund Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 HelSport Stolidalen 3-camp fjelltelt selges nå hos G-Sport for kr 1.999. Jeg har nettopp kjøpt ett. Kunne ha valgt et lettere, men da blir fort prisen 3-4 tusen høyere. Jeg synes Storlidalen modellen ser bra ut. Har ikke prøvd den enda. HelSport Storlidalen 3-camp fjelltelt, modell fra G-Sport Noen som har prøvd modellen? Erfaringer? Siter
halvvill Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har storlidalen, og har brukt det mye. er et helt greit telt, men det mangler stormklaffer, og er veldig lavt inni. helt umulig å sitte inni. er et skikkelig verken eller telt. ikke lett, ikke ekstremt, ikke god plass, ikke dårlig, ikke noe som helst. er selv på jakt etter noe helt annet nå.. Siter
Vandrelysten Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 helt ok til det meste, alt sammen.. hvis det skal brukes mye ville jeg kanskje lagt noe mer i det, men hvis det er prisklassen din, så er det absolutt ikke dårlig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.