Gå til innhold
  • Bli medlem

Fantastiske villmarksbilder


Svein

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp slått ihjel en halvtime på nettstedet til et nytt medlem her på forumet + siden hans på foto.no og er full av begeistring for hva som kan lages når man har øye for motivet og kan å bruke verktøyet sitt. Det har vært en "magisk" halvtime, takk!! :roll:

www.villmarksbilder.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at bildene falt i smak :-(

Naturfoto og friluftsliv er jo en sabla god kombinasjon, om man ser bort fra at man øker vekta

på sekken med en god del kilo.

Ellers håper jeg og få tid til noen skikkelige fjellturer fremover, det er jo mange fine tips og hente i

forumet her.

Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturfoto og friluftsliv er jo en sabla god kombinasjon, om man ser bort fra at man øker vekta på sekken med en god del kilo.i

Kan skrive under på det... Min turkompis og svært dyktige fotograf har også en side med bilder og har også bært sine kilo med kamerautstyr.

Sjekk http://www.nordheim.nu/galleri/

Jeg tror at det like mye som utstyr også dreier seg om timing. Å gidde å stå opp kl 0300 for å få det rette lyset osv.. Mulig jeg er på feilspor, men man må oppsøke situasjonene og se det, ikke tro at det kommer av seg selv bare man har stort og dyrt nok utstyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fine bilder på siden til Morten, han har nok bært sin del han også :D

Når man har giddi og stått opp kl 0300, og samtidig er på verdens fineste plass, så skal det ikke stå på utstyret nei.

Så kombinasjonen av godt utstyr og rett timing er essensiellt her, essensielt er det også at utstyret fortsatt funker

når man står der og skal trykke på utløseren.

Uansett er det viktigste at man tar bilder på tur, det er jo minnene som betyr noe, ikke altid hva slags utstyr det ble tatt med.

Skulle vert morro og hengt med deg over vidda Kristin, kunne blitt noen fine bilder av vading :shock:

Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min turkompis og svært dyktige fotograf har også en side med bilder og har også bært sine kilo med kamerautstyr.

Meget spesielle og vakre bilder fra et område jeg fartet mye i en gang i tiden. Mange gode minner dukker opp i erindringen når jeg ser bildene fra Bjørnstokvatnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.