Chola Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hei Lurer på å kjøpe følgende 1. Sovepose 2. telt 3. ryggsekk (ca. 50/60 l) 4. Liggunderlag utstyret skal brukes til normale turer (ikke ekstrem vær situasjoner - bortsett fra overraskelser). Blir ikke brukt mye om vinteren. Må rengne med en del regn. Håper at dette kan å danne et bilde.. Jeg kan ikke bære mye, derfor er jeg veldig opptatt av lav vekt. Er det noen som har noen erfaringer og anbefalinger med disse? Venter spent Takk Siter
Svein Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Umulig å svare på når du ikke skriver hvor og hvordan utstyret skal brukes. Siter
kis Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 1.Bergans Senja Snow 1,2 kg 2.Bergans kompakt 2 2,7kg 3.Bergans 2.kg 4.Rema 50,- 400g Eller alt billig på Sparkjøp.... Siter
Chola Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Umulig å svare på når du ikke skriver hvor og hvordan utstyret skal brukes. Jeg var vel litt kjapp... ok. utstyret skal brukes til normale turer (ikke ekstrem vær situasjoner - bortsett fra overraskelser). Blir ikke brukt mye om vinteren. Må rengne med en del regn. Håper at dette kan å danne et bilde.. Mvh Chola Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.