Jakob Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hej Alle. Er der nogle som kan være venlige og fortælle mig, hvordan jeg kan søge om at blive hyttevagt / hyttevakt her til sommmer. Alle de store nationalparker har min interesser. På forhånd tak Jakob Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxwaagal Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er vel bare å ta kontakt med det turlaget som driver den hytta som er av interesse. Du finner de forskjellige lokale foreningene på www.turistforeningen.no Også må du gjennomføre et hyttevaktkurs som tar noen dager. Det er også mulighet for å være såkalt "vandrene hyttevakt", da går man fra hytte til hytte og får betalt for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thopet Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hej Alle. Er der nogle som kan være venlige og fortælle mig, hvordan jeg kan søge om at blive hyttevagt / hyttevakt her til sommmer. Alle de store nationalparker har min interesser. På forhånd tak Jakob Når du skriver "her" så mener du Norge? Du kan jo prøve å ringe DNT for eksempel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jakob Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Tak for jeres svar. En mail er afsendt til DNT Oslo og Omegn. Mvh Jakob Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.