Ragnar Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Hei Akkurat nå er vi på Tasiilaq på østsida av Grønland. Planen er å gå på ski over innlandisen, en tur på 20-30 dager. Været er idag fantastisk og vi håper på fine dager fremover. Turen starter på tirsdag fra bygda Isortoq. Hvis noen er interessert så legger vi ut oppdateringer om hvordan turen utvikler seg på AcrossGreenland.com Hilsen fra Ragnar og Thomas Siter
Vandrefalk Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Den går vel i Nansen`s ånd: "Vestkysten eller døden!"...... Spøk til side: godt å se at noen klarer å gjøre det andre drømmer om.. Ha en riktig god tur!!! Siter
Thorbj81 Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Dødsmisunnelig! Lykke til og ha en strålende tur Siter
aker Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 God tur ja! Heldige som har muligheten! Siden skal sjekkes jevnlig.. - Aker Siter
Kristin Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 God tur, alle sammen! Jeg har nettopp bestilt fly til Hammerfest, så mitt eventyr fra NOrdkapp starter den 7.juni Siter
Rolf-Kri Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Hammerfest?? Hvorfor flyr du dit, og ikke til Alta?? Det er jo billigere å fly til Alta vil jeg tro. Og like lett å komme seg til Nordkapp derfra. Både Norwegian og Braathens har jo direkterute fra Oslo til Alta.. RK. Siter
Håvard Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Lykke til Ragnar Med start i Isortoq, er kanskje målet h. 660 før ca 35 km nedover Sandflugtdalen ender i S.Strømfjord? God tur ja! Heldige som har muligheten! Siden skal sjekkes jevnlig.. - Aker Du vet, de som vil nok, har også muligheten vettu Siter
Lars Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg vil også få ønske god tur! Både på vegne av meg selv og adrenaline.no (vi har lagt inn link til siten deres) Siter
Kristin Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Hammerfest?? Hvorfor flyr du dit, og ikke til Alta?? Det er jo billigere å fly til Alta vil jeg tro. Og like lett å komme seg til Nordkapp derfra. Både Norwegian og Braathens har jo direkterute fra Oslo til Alta.. RK. Har fått endra flyrute. Drar istedet til Alta 6.juni. Skal treffe en som har gått NPL nå nettopp. Tar buss videre:) Siter
Kristin Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Hammerfest?? Hvorfor flyr du dit, og ikke til Alta?? Det er jo billigere å fly til Alta vil jeg tro. Og like lett å komme seg til Nordkapp derfra. Både Norwegian og Braathens har jo direkterute fra Oslo til Alta.. RK. Har fått endra flyrute. Drar istedet til Alta 6.juni. Skal treffe en som har gått NPL nå nettopp. Tar buss videre:) Siter
Kristin Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Ja, skal treffe Trygve. Kjenner du ham? Har hatt litt kontakt med ham via mail mens han har vært på tur. Vi har ikke avtalt noe eksakt ennå, for han er på Svalbard. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.