Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Akkurat nå er vi på Tasiilaq på østsida av Grønland. Planen er å gå på ski over innlandisen, en tur på 20-30 dager. Været er idag fantastisk og vi håper på fine dager fremover. Turen starter på tirsdag fra bygda Isortoq. Hvis noen er interessert så legger vi ut oppdateringer om hvordan turen utvikler seg på AcrossGreenland.com

Hilsen fra Ragnar og Thomas

Annonse
Skrevet

Hammerfest??

Hvorfor flyr du dit, og ikke til Alta??

Det er jo billigere å fly til Alta vil jeg tro. Og like lett å komme seg til Nordkapp derfra.

Både Norwegian og Braathens har jo direkterute fra Oslo til Alta..

RK.

Skrevet

Lykke til Ragnar :)

Med start i Isortoq, er kanskje målet h. 660 før ca 35 km nedover Sandflugtdalen ender i S.Strømfjord?

God tur ja!

Heldige som har muligheten! Siden skal sjekkes jevnlig..

- Aker

Du vet, de som vil nok, har også muligheten vettu :)

Skrevet
Hammerfest??

Det er jo billigere å fly til Alta vil jeg tro. Og like lett å komme seg til Nordkapp derfra.

RK.

Har fått endra flyrute. Drar istedet til Alta 6.juni. Skal treffe en som har gått NPL nå nettopp. Tar buss videre:)

Skrevet
Hammerfest??

RK.

Har fått endra flyrute. Drar istedet til Alta 6.juni. Skal treffe en som har gått NPL nå nettopp. Tar buss videre:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.