Gå til innhold
  • Bli medlem

forbruksregning for vann/avlöp


Norge

Anbefalte innlegg

Hei!

Min hytte ble tilkobblet til vann/avlöp for to uker siden og naa skal jeg betale i alt 750,00 NOK pauschal avgift fram til 30.06.07. Jeg kommer da pa en belöpen over rund 3.600,00 NOK i löpet av et aar. Jeg har ikke lagt et kontrakt med grunneieren som stiller vann/avlöpes rensing med hensyn til beregningbasis.

Men jeg lurer paa aa installere en vannmaaler saa at kan beregnes gebyrer basert paa maalt vannforbruk og avlöp lik som vann.

Jeg staar ikke hvert maaned i Norge og vil gjerne slippe aa betale mer enn jeg har forbrukt.

Har dere erfaringer? Har jeg rett aa kreve at gebyrer maa beregnes paa maalt vannforbruk naar jeg installere en vannmaaler?

Med beste vannhilsner

Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@ 4 x 4:

Men har jeg rett aa kreve at vannforbruk skal beregnes paa maalt forbruk eller maa jeg akseptere den "pauschal lösning" og dyrere lösning hvis grunneieren vil ikke ha den akkurate basis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.