asb Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Hei, nokon som har gått gjennom Leirungsdalen dei siste dagane? Lurer på å ta ein tur i helga - har ikkje gått der om vinteren før, og vil gjerne veta litt om forholda. Siter
geirelling Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Har hørt fra en kompis av meg at elven har begynt å åpne seg , men vet ikke hvor høyt opp. Siter
Nils Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Mayhassen var der forrige uke, og la ut en turrapport med bilder her: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=8385 Siter
Mayhassen Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Kan jo legge ut et bilde jeg tok kl 7 om morgenen, blir mye mer vann utover dagen! Du må nok et stykke opp i dalen for å krysse nå fremover vil jeg tro. Siter
Stein Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Går det ikke ei bro over elva omtrent ved sørenden av foten til Knutshø? Eller er den "tatt vekk" om vinteren? Er det forresten truger eller ski som gjelder fortsatt eller er det snart fjellskoføre med tanke på toppturer i området? Ser av bilder at det snart er helt bart, bare man kommer høyt nok. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.