Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjelltur (rundt 1000 moh og i østlands området)


Black_Knight

Anbefalte innlegg

Hei.

Forsøkt og google informasjon på nettet men finner svært lite.

Har planer om og bestige de største fjellene i Norge, men før jeg begynner med det tenkte jeg at jeg skulle finne noen mindre fjell jeg kunnet tråkke i? Gjerne rundt 1000 moh og i østlands området.

Håper jeg får noen gode tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en sliten hjemmeside med noe informasjon om tusenmetringene rundt Oslo. Ikke oppdatert på et par år men så har ikke fjellene flyttet seg på et par år heller :wink:

Vil du gå fottur er Skrim og trolig Høgfjell aktuelt omtrent 1 juni vil jeg tro. Blefjell og Norefjell litt senere. Men de to siste har skiføre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sliten hjemmeside med noe informasjon om tusenmetringene rundt Oslo. Ikke oppdatert på et par år men så har ikke fjellene flyttet seg på et par år heller :wink:

Vil du gå fottur er Skrim og trolig Høgfjell aktuelt omtrent 1 juni vil jeg tro. Blefjell og Norefjell litt senere. Men de to siste har skiføre nå.

ok takk for tipset, skrim høres bra ut. Begynne der kansje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du gå fottur er Skrim og trolig Høgfjell aktuelt omtrent 1 juni vil jeg tro. Blefjell og Norefjell litt senere. Men de to siste har skiføre nå.

Ettersom det var så lite snø i fjellene på østlandet i år, er skiføret på Blefjell og Norefjell for lengst borte. Men er fortsatt vått, så ta med bra fottøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.