Tiri Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hei ser at Fjellforum har en egen gruppe på facebook . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thopet Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvordan ser man det? Har enda ikke helt forstått hele facebook Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiri Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Hvordan ser man det? Har enda ikke helt forstått hele facebook Du søker på grupper, hvis du først søker på gruppe også skriver inn Fjellforum så kommer gruppen til fjellforum opp . Da er det bare å joine . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thopet Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Da skal jeg prøve det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hmm.. det ser ikke ut som "Fjellforum" for meg når jeg ser på medlemslista. Litt for mange rare utenlandske navn, særlig fra Ohio. Muligens et annet Fjellforum ?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiri Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Så det jeg å, men logoen er jo den samme ....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jhpf Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kanskje det er folk som samler på grupper? Men uansett så skjønner jeg ikke vitsen, er her morroa er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Oi! Mange fine damer der gitt. Rart de ikke er her på det virkelige fjellforumet Kanskje gjemmer de seg bak mannlige navn for å virke tøffere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiri Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Er jo noen fra forumet som er med i fjellforum gruppen på facebook da . Lurer på om jeg skal Poke jeg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglehunden Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva er å poke?? De på facebook som er medlem her må legge til kallenavnet på facebook Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Inntil Tiri står frem med fullt facebooknavn mistenker jeg henne for det vi alle har skjønt nemlig at hun er en feminin Tom. Nice try Tiri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thopet Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Inntil Tiri står frem med fullt facebooknavn mistenker jeg henne for det vi alle har skjønt nemlig at hun er en feminin Tom. Nice try Tiri Tiri er da en fjellgjeit som alle oss andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Aaah, jeg vet ikke det. Ikke la deg lure nå. En Tom med musefletter, det er det hun er! Dritschkummelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thopet Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Aaah, jeg vet ikke det. Ikke la deg lure nå. En Tom med musefletter, det er det hun er! Dritschkummelt! Ja, sant det. Skal ikke la seg lure av hvem som helst. Kanskje Tiri er dekk navnet til en gal mann, ved navn Tom Lite skremmende da Å du panda, hva er du? Du kan jo også være ennnnnnnnnn... hmm... Du kan jo også være litt skremmende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglehunden Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tiri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiri Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Herregud . Jeg har da diskutert masse med Tom så jeg er ikke Tom . Ser ikke ut til at det er så mange andre her som står frem med facebook navn så da trenger vel ikke jeg å gjøre det heller. Inntil videre så kan dere bare tro jeg er en gammel femi homse ! Vinke til til dere som kjenner meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglehunden Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kjære Tiri Selvsagt tror jeg ikke du er Tom. Det var bare noe jeg sa. Derimot tror jeg deg når du sier at du er en femi gammel homse. Det er alltid greit å vite hvor man har folk hen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiri Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Kjære Tiri Selvsagt tror jeg ikke du er Tom. Det var bare noe jeg sa. Derimot tror jeg deg når du sier at du er en femi gammel homse. Det er alltid greit å vite hvor man har folk hen. Kjempe kult PS: Skjønte at det bare var tull . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglehunden Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er det mange her på fjellforum som er på facebook da? Vet panda er der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ohshit!! mr Holmes has broken my cover! Vil anbefale Facebook varmt. Praktisk og bra måte å holde styr på nettverk og sende ut fellesbeskjeder og slikt på. Ellers virker det som lattefaktoren er høy foreløpig. Ikke så mange som heter Nordigarden og Fjøsmoen og sånt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er også på facebook, men kun p.g.a networking. To-tredjedeler av ledige jobber blir ikke annonsert og ansettelsene skjer via venner og bekjentskaper. For de av oss som har mer friere yrker og trenger kunder (som gjerne kommer via venner og bekjente), er det desto viktigere å være synlig og ikke bli glemt. Jeg skal uansett bruke det aktivt når jeg starter opp en ny jobb-greie om noen måneder. Facebook er egentlig en ny variant av telefonkatalogen der man kan lage en mer utfyllende presentasjon av seg selv, samt holde styr på hva vennene holder på med (hvis man vil). Fjellforumgruppen på facebook er noe latterlige greier. Når folk opptrer under full navn på facebook betyr det at mange samtidig også legger bånd sine ytringer. Dette på grunn av nåværende og fremtidige arbeidsgivere eller kunder. Alt det seriøse og morsomme vil m.a.o. fortsatt skje her på det ekte fjellforum.net. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jhpf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ser ikke ut til at det er så mange andre her som står frem med facebook navn så da trenger vel ikke jeg å gjøre det heller. Vel, brukernavnet mitt her er initialene mine, og navnet mitt finner du på websiden min.... Og jeg er så klart på fjellforum på facebook, men det er egentlig bare for å være der, lite som kan konkurere med denne siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leos Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor kan en ikke stå for meningene sine med fullt navn? Skjønner ikke det jeg... Paster inn en sak dere som evt måtte være på facebook kan finne interessant. FACEBOOK IS SELLING YOUR INFO: Apparently Facebook has started SELLING user information (surprise, surprise!) to third parties. They call it the "Facebook Development Platform." To restrict use of your information, do the following: Click "Privacy" on top right. Under the "Facebook Platform" section click"Edit Settings". Scroll down to the bottom and UNCHECK ALL of the items under facebook platform. Most creepy is the inclusion of photographs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steggen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor kan en ikke stå for meningene sine med fullt navn? Skjønner ikke det jeg... Paster inn en sak dere som evt måtte være på facebook kan finne interessant. FACEBOOK IS SELLING YOUR INFO: Apparently Facebook has started SELLING user information (surprise, surprise!) to third parties. They call it the "Facebook Development Platform." To restrict use of your information, do the following: Click "Privacy" on top right. Under the "Facebook Platform" section click"Edit Settings". Scroll down to the bottom and UNCHECK ALL of the items under facebook platform. Most creepy is the inclusion of photographs! Dette står på den siden om "facebook Platform": Please note: * Facebook does not sell your information. * Your contact information is not exposed by the Facebook Platform. * Applications that you opt into are not subject to the privacy settings below. * Your other Facebook privacy settings combine with these settings. Explain more. Dette er programmer som f.eks. Facebook-toolbar for Firefox, og har ikke noe med å selge informasjon å gjøre. Likevel unchecka jeg alle bokser under Facebook platform, bare for å være på den sikre siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.