Gå til innhold
  • Bli medlem

Facebook


Tiri

Anbefalte innlegg

Annonse
Hvordan ser man det? :D

Har enda ikke helt forstått hele facebook :wink:

Du søker på grupper, hvis du først søker på gruppe også skriver inn Fjellforum så kommer gruppen til fjellforum opp :D .

Da er det bare å joine 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, jeg vet ikke det. Ikke la deg lure nå. En Tom med musefletter, det er det hun er!

Dritschkummelt!

Ja, sant det. Skal ikke la seg lure av hvem som helst. Kanskje Tiri er dekk navnet til en gal mann, ved navn Tom :lol: Lite skremmende da :)

Å du panda, hva er du? Du kan jo også være ennnnnnnnnn... hmm... Du kan jo også være litt skremmende! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol: Herregud :):lol: .

Jeg har da diskutert masse med Tom så jeg er ikke Tom 8) .

Ser ikke ut til at det er så mange andre her som står frem med facebook navn så da

trenger vel ikke jeg å gjøre det heller.

Inntil videre så kan dere bare tro jeg er en gammel femi homse :lol::lol: !

Vinke til til dere som kjenner meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tiri

Selvsagt tror jeg ikke du er Tom. Det var bare noe jeg sa. Derimot tror jeg deg når du sier at du er en femi gammel homse. Det er alltid greit å vite hvor man har folk hen.

8):D Kjempe kult :lol::D

PS: Skjønte at det bare var tull 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohshit!! mr Holmes has broken my cover!

Vil anbefale Facebook varmt. Praktisk og bra måte å holde styr på nettverk og sende ut fellesbeskjeder og slikt på.

Ellers virker det som lattefaktoren er høy foreløpig. Ikke så mange som heter Nordigarden og Fjøsmoen og sånt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også på facebook, men kun p.g.a networking. To-tredjedeler av ledige jobber blir ikke annonsert og ansettelsene skjer via venner og bekjentskaper. For de av oss som har mer friere yrker og trenger kunder (som gjerne kommer via venner og bekjente), er det desto viktigere å være synlig og ikke bli glemt. Jeg skal uansett bruke det aktivt når jeg starter opp en ny jobb-greie om noen måneder. :lol:

Facebook er egentlig en ny variant av telefonkatalogen der man kan lage en mer utfyllende presentasjon av seg selv, samt holde styr på hva vennene holder på med (hvis man vil).

Fjellforumgruppen på facebook er noe latterlige greier. Når folk opptrer under full navn på facebook betyr det at mange samtidig også legger bånd sine ytringer. Dette på grunn av nåværende og fremtidige arbeidsgivere eller kunder. Alt det seriøse og morsomme vil m.a.o. fortsatt skje her på det ekte fjellforum.net. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at det er så mange andre her som står frem med facebook navn så da

trenger vel ikke jeg å gjøre det heller.

Vel, brukernavnet mitt her er initialene mine, og navnet mitt finner du på websiden min.... Og jeg er så klart på fjellforum på facebook, men det er egentlig bare for å være der, lite som kan konkurere med denne siden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan en ikke stå for meningene sine med fullt navn? Skjønner ikke det jeg...

Paster inn en sak dere som evt måtte være på facebook kan finne interessant.

FACEBOOK IS SELLING YOUR INFO:

Apparently Facebook has started SELLING user information (surprise, surprise!) to third parties. They call it the "Facebook Development Platform."

To restrict use of your information, do the following:

Click "Privacy" on top right.

Under the "Facebook Platform" section click"Edit Settings".

Scroll down to the bottom and UNCHECK ALL of the items under facebook platform.

Most creepy is the inclusion of photographs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan en ikke stå for meningene sine med fullt navn? Skjønner ikke det jeg...

Paster inn en sak dere som evt måtte være på facebook kan finne interessant.

FACEBOOK IS SELLING YOUR INFO:

Apparently Facebook has started SELLING user information (surprise, surprise!) to third parties. They call it the "Facebook Development Platform."

To restrict use of your information, do the following:

Click "Privacy" on top right.

Under the "Facebook Platform" section click"Edit Settings".

Scroll down to the bottom and UNCHECK ALL of the items under facebook platform.

Most creepy is the inclusion of photographs!

Dette står på den siden om "facebook Platform":

Please note:

* Facebook does not sell your information.

* Your contact information is not exposed by the Facebook Platform.

* Applications that you opt into are not subject to the privacy settings below.

* Your other Facebook privacy settings combine with these settings. Explain more.

Dette er programmer som f.eks. Facebook-toolbar for Firefox, og har ikke noe med å selge informasjon å gjøre. Likevel unchecka jeg alle bokser under Facebook platform, bare for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.