Gå til innhold
  • Bli medlem

Stjeling fra sykkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten digresjon.

Lot syklen min stå utenfor National teateret stasjon i ca. én uke. Da jeg skulle hente den var flaskestativet mitt stjålet. Egentlig var det bra, for jeg hadde uansett tenkt til å ta det av og kaste det. Men i tillegg var setet og setestanga byttet ut. Fra at jeg hadde stang av stål hadde jeg fått karbonfiber (ser det ut som). Så denne gangen var det bare bra ting tyvene hadde gjort med syklen min. :lol:

Annonse
Skrevet
Jeg ønsker meg sykkel med karbonramme :D:D .

Kanskje jeg skal parkere der :lol: !!

Har du planer om å kjøpe deg sykkel med karbonramme?

Hvis du skal det, må du bare si ifra!!! Elsker å hjelpe folk som skal kjøpe sykkel--->>>>> Sykkel er moro!!!! :D

Skrevet

En sykkeldigresjon til:

En kompis av meg var på byen og tok seg ikke råd til drosje hjem fra festen. Dette var en sommernatt litt utenfor allfarvei..

Beleilig så han en sykkel som sto utenfor et hus ulåst, så han tok den og la i vei hjem. På veien kom det en kjenning forbi med drosje som han fikk sitte på med, så han la sykkelen i grøfta og hoppet inn sammen med han.

Dagen etterpå fikk han skikkelig dårlig samvittighet for denne sykkelen, men han regnet med at de kom og hentet den siden den lå så åpenlyst i veikanten, men dagene gikk og ingen tok sykkelen. Til slutt kjørte han til en telefonkiosk og ringte til de som han hadde stjålet sykkelen fra - og hvisket inn i røret: "sykkelen dere ble frastjålet ligger i veikanten der og der" og la på..

På vei hjem oppdaget han at noen andre hadde stjålet sykkelen i mellomtiden og lagt den en helt annen plass langt fra der han hadde sagt! kriiise..

Nå var gode råd dyre! Natta etterpå tok han sykkelen i bilen og lurte den tilbake på plassen han hadde tatt den... Samvittigheten var berget :wink:

Skrevet
Jeg ønsker meg sykkel med karbonramme :D:D .

Kanskje jeg skal parkere der :wink: !!

ikke kjøp karbonramme!!!! jeg har knekt to stk alt, dette var terrengsykkler, på racern så er det greit 8)

har aldri opplevd å få byttet ut ting til det bedre. men det var noen som "byttet" en sykkel hos meg en natt. det merkelige var at det var en helt lik modell, men ubetydlig slitasjeforskjell eneste forskjellen var rammestørrelsen. da den sykkelen allikevell skulle selges gjorde det ikke meg noe. MERKELIG

Skrevet

ikke kjøp karbonramme!!!! jeg har knekt to stk alt, dette var terrengsykkler, på racern så er det greit :D

har aldri opplevd å få byttet ut ting til det bedre. men det var noen som "byttet" en sykkel hos meg en natt. det merkelige var at det var en helt lik modell, men ubetydlig slitasjeforskjell eneste forskjellen var rammestørrelsen. da den sykkelen allikevell skulle selges gjorde det ikke meg noe.

Tydeligvis "gode" rammer :wink:

Skrevet

Tydeligvis "gode" rammer :wink:

karbonrammer har etter min mening aldri egnet seg for terrengsykkler, å ja rammene var rimelig bra de. kjøpte de igjennom kamerat som er testrytter. butikkprisen ligger på 15-25000 pr ramme. nå skal det nevnes at sykklene er kjørt rimelig hardt da. Noen runder end alpinbakken i åre feks:P så jeg sverger til aluminium, titan med enkelte deler av karbon.

Skrevet

karbonrammer har etter min mening aldri egnet seg for terrengsykkler, å ja rammene var rimelig bra de. kjøpte de igjennom kamerat som er testrytter. butikkprisen ligger på 15-25000 pr ramme. nå skal det nevnes at sykklene er kjørt rimelig hardt da. Noen runder end alpinbakken i åre feks:P så jeg sverger til aluminium, titan med enkelte deler av karbon.

Har hørt fra flere at karbonrammene knekker veldig lett.

Reacer er vel ikke tingen for meg, sykler endel etter grusveier ol :D

Men hadde vært moro med en reacer så man kunne trent skikkelig :D .

Men må nok klare meg med offraoderen inntil videre :wink: .

Skrevet

Det hørtes rimelig hardt ut ja, men burde ikke være for hardt.. Må si meg enig med deg hvis det har skjedd ja 8)

Nå vet ikke jeg hvilke merke det var på disse rammene, men om det var hardrock så skjønner jeg det :D:o

Er ikke akkurat den første personen til å støtte fan-klubben til hardrock :D

Er du mye ute på sykkel? Er det ikke deilig å endelig kunne nyte de våte, gjørmete stiene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.