Jakobsen Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 dette med bear grylls er litt oppskrytt ja, hvorda få en realistisk oppfatning av hvordan overleve i nød når han drar med seg et helt tv team i wildernessen? har sett alle programmene og opptil flere ganger i det ene finner han en travers med ferdig opplagt tau som han krysser men forteller ingenting om hvordan man skal krysse uten tau. å hva er sannsynligheten for å finne ei diger kløft som må krysses med ferdig opplagt tau.? å hvem har vell en fallskjerm og bruke til div når man er i nød? tviler på at de fleste fjellvandrere drar rundt med det. Siter
RobinM Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Enig med deg Jakobsen. Dessuten er det jo galskap å klarte ned en foss, glipper man(noe jeg vil tro det er lett på vått underlag) så er man ferdig. Det er jo nesten alltid en bedre/tryggere vei ned, selv om man bruker dobbelt så lang tid ned. Siter
lommelun Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Sitat http://www.larsmonsenfacts.com/ hehe.... Sitter enda å ler.... Vanvittig bra... Har noen tipsa Lars Monsen himself om den sida dær? Siter
RobinM Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Ja, den ligger mange plasser på nrk.no/monsen. Mellom turene er han innom og skriver i forumet, så han har nok sett den. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Hvis www.larsmonsenfacts.com falt i smak OG du vet hvem Chuck Norris er, så bør denne siden leses grundig: www.chucknorrisfacts.com off-topic, men hysterisk.... Siter
peterha Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 jeg ler så jeg griner av den siden.... he he utrolig bra humor.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.