Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg vil nå si at Jonsvatnet (den største innsjøen i Trondheim er det beste fiskevannet). Her har det blitt tatt Ørret på over 6,5kg og Gjedder på opp imot 15kg. Når vannet har en temperatur på 10-16 grader er det det beste fiske. Da er ørreten mest aktiv og man kan få fisk på rundt 500 g ++ bare ved å kaste fra land. Dorging er også meget bra om du har båt.

Skrevet

Vet om ett par sikkelige ørretvann da....men dem er ikke store så det er å være forsiktig...men vet det er tatt 2kg++ fisk der...men som sakt tidlige her .....legger det ikke ut her pga det r ikke store dammene og fisken blir veldig skremp pga liten trafikk av folk..

send heller en privat pm så skal jeg vurdere å slippe litt på sløret :wink:)

Skrevet
Vet om ett par sikkelige ørretvann da....men dem er ikke store så det er å være forsiktig...men vet det er tatt 2kg++ fisk der...men som sakt tidlige her .....legger det ikke ut her pga det r ikke store dammene og fisken blir veldig skremp pga liten trafikk av folk..

send heller en privat pm så skal jeg vurdere å slippe litt på sløret :roll:)

akkurat dette jeg sliter med også, tør ikke snakke sø høyt da det er flere små men gode ukjente vann. kan nevne såpass som at et ligger i nærheten av grønlia, skelbreia. da er det bare å begynne å lete :wink::lol: :lol: :?

Skrevet

akkurat dette jeg sliter med også, tør ikke snakke sø høyt da det er flere små men gode ukjente vann. kan nevne såpass som at et ligger i nærheten av grønlia, skelbreia. da er det bare å begynne å lete :D:P :P :P

HeHe da Vet vi om flere....tror faktisk det er en del godt skulte vann som ingen snakker om...sånne gode gullvann...hehe artig dem ja....hehe og enda artigere å lure ut duppen og makk klysa eller flua...hehe satan kjenne det knyt seg i ryggraden bare ved tanke nå....får skjelven nå..hehe.. :wink::):P

Skrevet

HeHe da Vet vi om flere....tror faktisk det er en del godt skulte vann som ingen snakker om...sånne gode gullvann...hehe artig dem ja....hehe og enda artigere å lure ut duppen og makk klysa eller flua...hehe satan kjenne det knyt seg i ryggraden bare ved tanke nå....får skjelven nå..hehe.. :wink::):P

HEHE

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.