MariusRH Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Det som så ut til å bli en vanlig, regntung og kjedelig tirsdag i byen ble til slutt en perfekt turdag med heftig skikjøring. Etter et kort planleggingsmøte over MSN ble målet satt til midtrenna på Allmannberget på Oppdal, og takket være velvillige arbeidsgivere fikk vi kjørt renna i flott kveldssol.Les mer og se bilder på ifriluft.net Marius Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
gi Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Det er høysesong for renner og kveldsturer nå ja, så fint ut. Fikk ikke noe reaksjon da jeg klikka på relaterte album t.h. i artikkelen, men du har kanskje ikke lagt ut noen flere bilder....ennå Siter
MariusRH Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Noe rart skjedde da jeg lastet opp bildene, hvis jeg ikke får rettet det legger jeg dem ut på fjellforum i stedet Siter
evenl Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Noe rart skjedde da jeg lastet opp bildene, hvis jeg ikke får rettet det legger jeg dem ut på fjellforum i stedet Hva er dette Marius...?? Trodde ifriluft i hvert fall hadde første prioritet... Siter
Kjell Iver Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 OT: EvenL. det er et veldig bra webside dere har laget, men enkelte løsninger er sløsing med båndbredde. F.eks Thumbnails som er 3,6 Megabyte! (F.eks. ikonet på Straumsdalstind på denne siden: http://www.ifriluft.net/content/blogcategory/0/32/ ) Siter
evenl Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 OT: EvenL. det er et veldig bra webside dere har laget, men enkelte løsninger er sløsing med båndbredde. F.eks Thumbnails som er 3,6 Megabyte! For å være litt flåsete så har vi så stor båndbredde at dette ikke er noe problem. Nei, så vidt jeg kjenner til så gjelder dette kun noen få artikler, og de burde strengt tatt vært ryddet opp i for en god stund siden. Jeg skal kikke på saken. Det er verre med det bildealbumet til turartikkelen fra Allmannberget. Der skjønner jeg lite... Siter
evenl Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Fikk ikke noe reaksjon da jeg klikka på relaterte album t.h. i artikkelen, men du har kanskje ikke lagt ut noen flere bilder....ennå Da skal linken til albumet under "Relaterte album" fungere som normalt...(håper jeg). Siter
MariusRH Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Flott Even! Nå kan alle se de herlige bildene Siter
geirelling Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hva i all verden har du på beina på første bildet ? Siter
Jakobsen Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hva i all verden har du på beina på første bildet ? får jeg gjette? Bavacsokker og småsko Siter
MariusRH Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Ballerinasko og knestrømper Nei, var så greit i renna den dagen at vi traska opp i joggesko. Siter
myklander Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Hei hei, det er jeg som er på bildet! Og damestrømper er det ikke. Smartwool alpin sokker fungerer som leggbeskyttere i tilfelle man tråkker gjennom skaren. Ellers er jeg skodd med LaSportiva sine utmerkede terrengsko. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.