Kristina Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Jeg har været i Finse om sommeren på en dejlig vandretur. Kunne godt ønske mig en vinter tur til Finse, men mine ski-kundskaber er ikke så gode. Er terrænet let at løbe på ski i ?? Er der andre aktiviteter i og omkring Finse som ville egne sig til en dansker der ikke mestrer langrens kunsten så godt ? Jeg vil bare opleve området når det er flot dækket af sne og med den skønne stilhed Godt nytår til alle på Fjellforum. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Jeg har været i Finse om sommeren på en dejlig vandretur. Kunne godt ønske mig en vinter tur til Finse, men mine ski-kundskaber er ikke så gode. Er terrænet let at løbe på ski i ?? Er der andre aktiviteter i og omkring Finse som ville egne sig til en dansker der ikke mestrer langrens kunsten så godt ? Jeg vil bare opleve området når det er flot dækket af sne og med den skønne stilhed Godt nytår til alle på Fjellforum. Hei Kristiana! Finse er et flott område å gå på ski i. Terrenget er realtivt lettgått og hvis du ønsker deg tilbake til akkurat dette området er det ingenting som kan stoppe deg. Det er enkelt å komme dit med tog. Siter
Kristian Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Flatt og fint (med en og annen hump). Fint føre der pr. 29/12-03 forresten. Siter
Erik Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Finse er sikkert snøsted. Alltid masse snø og tilstrekkelig med flate områder for nybegynnere - samtidig som det er høyfjellfølelse. Det var her man spilte inn Star Wars - Return of the Jedi. (Snøscenene) Er der andre aktiviteter i og omkring Finse som ville egne sig til en dansker der ikke mestrer langrens kunsten så godt ? Her sliter Finse. Ok, det er en disco på hotellet, men ellers... Skigåing er nok det hele. Siter
Kristina Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Skrevet 30. desember 2003 Mange tak for jeres svar. Det lyder som om det ikke bliver et problem for mig at besøge Finse i Påsken m.h.t skiløb. Hvordan er vejrforholdene i området omkring påske ?? Siter
Kristian Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 været i påsken varierer fra vind og kaldt til varmt og flott. En vet aldri med Finse. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.