Jon_71 Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Hei Vurderer å investere i en Tentipip Vagge 7 fra www.utebutikken.no for sommerens fisketurer. Har noen erfaringer/anbefalinger med denne? (ref: Tentipi Vagge 7 ) Er det virkelig plass (konfertabel plass) til 5-6 mann? Siter
Fjellfant Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Hei! Jeg ville gått for en Vagge 9 i stedenfor 7. Tror det kan bli fullt med 5-6 mann. Hvis du skal bruke ovn etterhvert så vil den også ta litt plass. Mvh Fjellfant Siter
Munin Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Jeg også har sett på denne. Er svært usikker på størrelsen. Jeg drar som regel på tur med tre til fire mann (og 1-2 hunder). Er det mulig at Vagge 5 er stor nok? Siter
Munin Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Forøvrig så er den noen kroner billigere her: http://www.friluftsutstyr.com/ Siter
Munin Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg gikk for Vagge 7. Har bare testet den ute i hagen ennå (den kom i dag). Må si jeg ser frem til å ta denne med på tur. Er man på utkikk etter en skikkelig lavvo som tåler mye juling er jeg usikker på om dette er valget. Men skal man derimot gå langt hadde jeg ikke vert i tvil hvis lavvo var valget istedet for telt. Den ser ut til å tåle litt samtidig som den er veldig lett, tror også det vil være grei nok plass for fem personer her, uten at det er blitt testet. Kommer tilbake med mer info når den er testet på tur.... mvh Terje Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.