johnpd Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Hei! har fått et knallbra tilbud på et Ferrino monster lite telt http://www.ferrino.it/english/homepage/products/TENTS/high_lab_114/MONSTER_LITE_1778 noen som har peiling? skal jeg slå til? trenger et telt jeg kan bruke hele året (på vinteren under bra forhold og som krisehjelp) må være lett, sånn at jeg kan ta de me alene, plass til to(kanskje 3 innimellom) så fant jeg dette teltet, ikke hørt om d før. teltet har bare en duk. bra høyde, Lett 2.3kg tenker at når d e så lett kan jeg kanskje ta me en pressening som fortelt om sommeren... tilbudet gjelder til kl1700 på søndag22.04 noen som kan hjelpe meg før d? prisen eller e jo ikke sinnsyk ellers heller 3800,- Siter
RobinM Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Ikke et svar på spørsmålet ditt, men dette er vel ikke tilfeldigvis et tilbud fra villmarksmessa på Arenum i Bergen? Var der i dag, mye gøy å se på! Siter
johnpd Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Ja, fant den på villmarksmessen i bergen mye kjekt der, men var litt skuffet, de kunne fått mer ut av messen! Men tilbake til teltet. fikk anbefalt å ikke kjøpe teltet pga vannsøylen kun 4000mm på ytterduken. noen som vet noe om ka som bør være på en enduker? Siter
aker Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Hmm, har du vurdert Helsport Fjellheimen 2? Veier minder, 2kg, og har dessuten "fortelt" med plass til bagasje.. Fjellheimen 2 Camp er jo også et alternativ, veier like mye som Ferrino'n, men med større "fortelet" enn Fjellheimen 2. Vet ikke hvordan disse ligger i pris. Siter
johnpd Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 med disse helsport teltene har ikke stormmatter og d innbiller jeg meg at kan være veldig greit Siter
thorsen Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 lurer på om du har kjøpt teltet? vurderer å kjøpe dette selv Siter
mariusd Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 thorsen: johnpd skriver litt over at han ikke valgte å kjøpe teltet pga lav vannsøyle Siter
Fjellfanten Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Jeg har ikke fryktelige mange netter i Monster Lite, men har brukt det gjennom hele sesongen. En regnfull høst i Bergen kan ikke anbefales. Med konstant trommende regn var det antydning til gjennomtrenging i hvor sømmene krysser i taket. For å være helt ærlig. Det betyr svært lite! Man kan fikse det selv ved å legge på lapper på disse punktene om man ikke tåler et par dråper. Likte det bedre på Dovre.. Teltet er lett av vekt og utrolig lett å slå opp. Forholdsvis lite kondens/rim på innsiden av duken. ML er telt nummer 2 til bruk på lengre vinterturer. Og helst alene.. Mulig man får plass til to små italienere, men to av meg blir trangt Inngangen er såpass greit plassert og med så god størrelse at man lett kan tilberede mat utenfor. mens man selv ligger i teltet. Jeg setter veldig stor pris på dette teltet. Og av alle uvesentlige ting man kan like med et telt; det ser bra ut Ikke det trauste grønne eller ensfargede. http://www.ferrino.it/homepage/products/TENTS/high_lab_114/MONSTER_LITE_1778 Siter
MrPetzel Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 se http://www.fritidsbutiken.com/default.aspx For tilbud.. 2100SEK Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.