evenl Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Randoneè-skia hadde stått ubrukt hittil i påsken. 1.påskedag var jeg på vei opp til Trondheim med tro om at det skulle forbli slik. Oppover Østerdalen oppdaget jeg tilfeldigvis en svært lovende værmelding for midt-norge 2.påskedag. Bilturen ble derfor isteden lagt til Oppdal og Storlidalen. Den kvelden la jeg meg i soveposen med en stemningsfull solnedgang i vest med håp om en strålende morgendag. Tidlig morgenen etter var jeg på vei nedover Storhaugen i silkeføre. Les mer, se bilder og kart på ifriluft.net Turhilsen Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
eaa Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Randoneè-skia hadde stått ubrukt hittil i påsken. Pen signatur ja! Jeg skjønner ikke disse folka som stadig kommenter når de hører om slike turer: "Jammen, jeg skjønner ikke at du orker å dra opp igjen til vinter og snø nå! Nå som det er så fint å rake i hagen og..." Det er bare ett svar på sånt - de kan da aldri ha opplevd senvårfjellet sjøl! Og å oppleve det alene, er jo det mest intense av alt... Siter
ozzi Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Pen signatur ja! Jeg skjønner ikke disse folka som stadig kommenter når de hører om slike turer: "Jammen, jeg skjønner ikke at du orker å dra opp igjen til vinter og snø nå! Nå som det er så fint å rake i hagen og..." Det er bare ett svar på sånt - de kan da aldri ha opplevd senvårfjellet sjøl! Og å oppleve det alene, er jo det mest intense av alt... Hehe. Denne er også en klassiker: "Er det snø ennå da?" Siter
aker Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 For de som sitter "fanget" i førstegangstjenesten er det ekstra artig å lese om slike turer, det gir så mye å glede seg til ved dimmisjon.. Gode bilder og interessant lesing. - Aker (81 DTD) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.