Kjell Iver Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Jeg vurderer nå kjøp av en ny kajakk. Min røffe bruk av plastkajakkene har gjort at jeg har blitt godt vant med hard bruk av kajakk. Nå vil jeg ha en havkajakk som jeg ikke vil bruke i elv eller låne bort til alle slags folk. Mer en søndagskajakk og plast er utelukket. Ikke på grunn av dårlig erfaring, men på grunn av vekten. Så til spørsmålet: Om man er uheldig å slå hull i en kevlar eller karbon kajakk, hvordan er det da å reparere noe slikt? Glassfiber er jo veldig enkelt å reparere, men jeg har aldri lest eller hørt om reparasjoner av karbon eller kevlar. Får man finishen bra igjen? Er det gel-coat på toppen her også, og kan man reparere med glassfiber kanskje? Siter
lommelun Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Om du ringer Eian Fritid (www.eian.no) så kan ivertfall Stein Eian fortelle deg alt om kevlar/karbon... Forøvrig så tror jeg www.padleforbundet.no/forum er den riktigste plassen for ditt spørsmål... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.