Vandrefalk Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Da er jeg klar for reinsdyrjakt !! I dag var jeg og tok de siste 15 pliktskuddene og gjorde samtidig unna oppskytinga til storviltprøven . Så da blir det nok bare jaktfelt skyting på meg resten av sommeren . BARE jaktfeltskyting?! Det må da være mye bedre enn pliktskuddene og den (alt for lette?)oppskytingen... Siter
Tiri Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 BARE jaktfeltskyting?! Det må da være mye bedre enn pliktskuddene og den (alt for lette?)oppskytingen... Jaktfelt er kjempe gøy !! Og er enig i at pliktskudd og oppskyting er både kjedelig og lett . Du skal være en rimelig dårlig skytter får å ikke kunne klare oppskytingen! Siter
fuglehunden Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Da er jeg klar for reinsdyrjakt !! I dag var jeg og tok de siste 15 pliktskuddene og gjorde samtidig unna oppskytinga til storviltprøven . Så da blir det nok bare jaktfelt skyting på meg resten av sommeren . Jaktfeltskyting er godkjente pliktskudd Siter
Tiri Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 Jaktfeltskyting er godkjente pliktskudd Vet . Siter
kryk Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Nå er jaggu trekningen på villreinjakta på inatur lagt ut. Som ventet er det sjanseløst å håpe på jakt der . Sjekk om du har vunnet i lotto her: http://www.inatur.no/share/osas/cache/artid10320.html Siter
kryk Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Det ordner seg alltids med reinsjakt . Fått tilbud om jakt på Rondane Sør. Og idag er det bare 2 mnd igjen til jakta . Siter
kryk Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Ingenting er som jakt i Rondane, men Rondane Sør er jo egentlig ikke Rondane da (les: Ringebu). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.