7IW3 Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 noen som har disse? eller har prøv de? Hvordan er de å kjøre? er de go bare i pudder eller kan de brukes i bakke også? Siter
chris75 Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Heisan Like før alpetur i februar i år klinte jeg til på en bra deal på disse skia. Og jeg må si at jeg har ikke angret et sekund etterpå. De flyter fantastisk bra i løssnøen og man får en ganske særegen følelse av å kjøre de - litt sånn surfinspirert pga formen som vannski. I tilegg så fører det omvendte spennet til at de faktisk er overraskende kjappe i skogen og stabile i stor fart. De fungerer også ganske så bra på litt oppkjørt pudder, det cruiser de rett og slett bare over. MEN: Dette ER PUDDERski! I en vanlig bakke i snø så fungerer de ok, men ikke mer. På transportstrekker er de ganske slitsommme å kjøre faktisk. Da føler du at du står på to snowboard... Hvis du også kommer i en situasjon hvor du MÅ kjøre hoppsvinger så kjenner du det ganske godt i låra fort... Så hvis du er keen på noen pudderski så vil jeg uten å nøle anbefale disse skiene. Du skal da være klar over at det ikke bør være noe skipar nr 1. Det er tross alt ikke pudder i bakkene i Norge hver eneste dag/helg. KLIN TIL! Lykke til! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.