MacYven Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg med en liten ting... Det har seg slik at når eg var i forsvaret så låg vi mye på observasjons poster. Når vi låg på disse postene så brukte vi en dun-jakke som vi bare kalte for OP-jakke. Disse jakkene er utrolig varme, veier lite og kan komprimeres til bitte små baller. De har reddet meg mang en vinter natt mens eg var i forsvaret... Det eg lurer på er om det er noen som kan fortelle meg hvor man kan få tak i disse og hvilket merke det er. For å hjelpe litt på vei så kan eg si at eg tjenestegjorde på den Norsk-Russiske grensen. Eg vet at disse jakkene ikke er standard utstyr over hele Norge. Siter
Eskeland Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Den er av merke nanok. selges på xxl til ca 16-17 hundre. Min gikk på TS til 0kr Siter
puuse Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Må bare si at jeg er veldig enig i komforten og gleden ved op-jakka.Var selv OP for Bombekasterkompaniet og hadde mye glede av denne jakka Siter
MacYven Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Det er i ettertid man angrer på at man ikke skrev flere TS`er....... Men sånn er det man er en pliktoppfyllende kar... Siter
Vandrefalk Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Det er i ettertid man angrer på at man ikke skrev flere TS`er....... Men sånn er det man er en pliktoppfyllende kar... HV`s innsatsstyrker har et skrikende behov for personell, og de har det nyeste utstyret... Siter
MacYven Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Eeeeeh......trukke det gitt Done my time...... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.