Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gått denne turen om vinteren? Går man om Ramnabergbreen (om jeg husker navnet riktig, vestsiden av jøkulen) og Demmevatna, eller er det andre ruter man kan gå? Det går vel kanskje ikke å gå ned Skåki?

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei:)

Det er ein deilig tur du har tenkt deg ut på:lol: Til Demmesvass er det fleire moglegheiter - ei vanleg rute er som den du nemner. Eit anna alternativ er å ta seg over jøkulen - det er fantastisk i 15 minus og klårvèr - absolutt å anbefale :D

Sjekk ut heimesida til Bergen Turlag si fjellsportgruppe - der står refereat frå desembertur på ski til Demmesvass (for nokre veker sidan).

Hilde :)

Skrevet

Ja, det så jo ut til å ha vært en fæl tur :lol:

Bra rutebeskrivelse, men et lite spørsmål (hvis du var med, da): Det punktet hvor dere brukte sikring, var det opp fra Demmevatnet mot sydvest (opp på fjell)?

Jeg hadde forøvrig tenkt å melde meg på den turen, men det kokte bort. Nå kan jeg angre, nå :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.