Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har tenkt å prøve å få tak i et par fjellski på salg nå. Vurderer Madshus Glittertind og Åsnes Rago, men er åpen for flere forslag... At Rago fasinerer meg er pga av deres kortfellesystem, er dette like genialt som Åsnes selv mener? Og er det noen der ute som vet om det er salg på fjellski enten nå eller i nær fremtid? (Oslo, Bærum, Asker området) Kom gjerne med forslag til gode ski!! Er 182, og +/- 70 kg.

Jan

Annonse
Skrevet

Ja, integrerte kortfeller virker veldig mye bedre enn vanlige kortfeller. I fjor sammenlignet vi et par. De integrerte hadde mye bedre gli. Jeg er også interessert i salg på Rago med kortfellesystem. Min mann har fått lyst på et par.

Skrevet
Hei!

Har tenkt å prøve å få tak i et par fjellski på salg nå. Vurderer Madshus Glittertind og Åsnes Rago, men er åpen for flere forslag... At Rago fasinerer meg er pga av deres kortfellesystem, er dette like genialt som Åsnes selv mener? Og er det noen der ute som vet om det er salg på fjellski enten nå eller i nær fremtid? (Oslo, Bærum, Asker området) Kom gjerne med forslag til gode ski!! Er 182, og +/- 70 kg.

Jan

Madshus glittertind er ialefall et godt valg, jeg kjøpte et par i vinter. det sto mellom åsnes og madshus men valget falt på madshus da jeg synes skiene virket mer gjennomført og solide. prisen var heller høyere. men er også meget godt fornøyd med åsnes combat cap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.