Gå til innhold
  • Bli medlem

Søppel er ikke bare papir og folie


Mayhassen

Anbefalte innlegg

Når folk sier søppel forbinder jeg dette som oftest med papir, plast osv. Men det er en annen type søppel, søppel for øyet! Jeg syns ikke det er noe koselig å komme opp til en toppvarde for å se en masse spor fra mennesker (mener ikke skoavtrykk).

Jeg mener det er å forsøple når man legger igjen en halv Gjende-kjeks, tømmer ut toro rett-i-koppen bånski, pisser osv på toppunktet, og da særlig i lesiden av varden hvor man gjerne oppholder seg.

Jeg vil komme med en oppfordring å gjøre fornødne ting, helle ut skvetter osv i snøen et sted hvor det ikke er typisk å gå.

Frykter for hvordan det vil se ut etter påska.

Det er vel ikke bare jeg som mener dette er søppel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så enig med deg. Har nok mine svin på skogen, men prøver ofte å dekke til gule pisseflekker i trafikkerte områder og gjøre ferdselen så sporløs som mulig. Populære steder vil neppe se spesielt pent ut nå i påska. Folk koser seg som folk og griser som griser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig jeg også. Noe av det aller verste er appelsinskall. På en god nummer to er snusspytt - grunnen til at jeg nevner det er at jeg nettopp var på ski i Sverige og der var det snusklyser alle vegne. På en god nummer tre er det noen som liker å strø om seg med rødmaling der folk skal ferdes... :roll::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.