Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som har vært med her en stund husker kanskje / kanskje ikke, at jeg hadde en tråd i 2018 om min første befatning med voksing av sykkelkjede. Jeg kalte tråden; Fra Olje til voks. Og den kan fortsatt leses her på forumet vårt.

Jeg skal ikke si at jeg har fått mange, men noen spørsmål har jeg fått i ettertid. Det er både skepsis og usikkerhet med å forlate det trygge, altså olje, men kanskje er tiden moden nå?            Så etter noen oppfordringer lagde jeg denne inntroduksjonsvideoen i nå påsken. Og bare for å ha sagt det, jeg holder fortsatt på med voksing av sykkelkjedet.

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Fin video!

Jeg driver og klargjør tursykkelen for sesongen og skal teste med hjemmelaget voks!
Hvordan lager du hjemmelaget dryppvoks? Samme ingredienser bare mer parafinolje?

Helårssykkelen jeg bruker til/fra jobb har belte istedenfor kjede. Det kan også anbefales :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.