+rayun Skrevet fredag kl 20:59 Skrevet fredag kl 20:59 De som har vært med her en stund husker kanskje / kanskje ikke, at jeg hadde en tråd i 2018 om min første befatning med voksing av sykkelkjede. Jeg kalte tråden; Fra Olje til voks. Og den kan fortsatt leses her på forumet vårt. Jeg skal ikke si at jeg har fått mange, men noen spørsmål har jeg fått i ettertid. Det er både skepsis og usikkerhet med å forlate det trygge, altså olje, men kanskje er tiden moden nå? Så etter noen oppfordringer lagde jeg denne inntroduksjonsvideoen i nå påsken. Og bare for å ha sagt det, jeg holder fortsatt på med voksing av sykkelkjedet. 3 Siter
Bryggekar Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Jeg sverger også til voks. Har ikke angret et øyeblikk. 1 Siter
+DrKneipp Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Fin video! Jeg driver og klargjør tursykkelen for sesongen og skal teste med hjemmelaget voks! Hvordan lager du hjemmelaget dryppvoks? Samme ingredienser bare mer parafinolje? Helårssykkelen jeg bruker til/fra jobb har belte istedenfor kjede. Det kan også anbefales Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.